Lubicie niestandardowe akcje marketingowe? Netflix właśnie promuje w piękny i niecodzienny sposób swój serial – Lupin!
Chcę Wam przedstawić genialną akcję marketingową z wykorzystaniem Muzeum Narodowego, ale zacznijmy od początku…
Serial Lupin! Oglądaliście? Jeśli nie to po krótce powiem: Opowiada on historię człowieka o niezwykle lepkich rączkach, który pasjonuje się sztuką. Właśnie wjechał drugi sezon, więc Netflix uruchomił piękną akcję marketingową.
Rozbijmy ją na poszczególne kroki:
1. Muzeum Narodowe w Krakowie dodaje Tweeta ze zdjęciem swojego budynku na którym widać Damę z Łasiczką, która pozowuje bez swojego cennego naszyjnika!
Kto się na to połasił? pic.twitter.com/Xzs4a3lZTK
— Muzeum Narodowe w Krakowie (@MNKrk) June 10, 2021
Genialny tekst nawiązujący do samego obrazu: „Kto się na to połasił?”
2. Netflix wchodzi do zabawy i przywołuje do tablicy aktora grającego tytułowego Lupina!
Nie Damy głowy, że to nie Lupin.@OmarSy any clues?
— Netflix Polska (@NetflixPL) June 10, 2021
3. Przywołany Lupin odpowiada i wszystko staje się jasne!
Lupin is not a thief. He is a fan of yours, Madame. 💛 pic.twitter.com/sAPljveNf2
— Omar Sy (@OmarSy) June 10, 2021
Prawda, że piękny dialog marketingowy? Wręcz epicki 🙂 Netflix jest według mnie numerem jeden w Polsce w dziedzinie #AkcjiMarketingowych. Lubię jeszcze kreację Tyskie i „Przejdźmy na Ty”, ale to co robi ten streamowy gigant jest obłędne!
Czekam co Netflix pokaże przy promocji 5 sezonu #DomzPapieru